d ummah

Check out harga semasa Dinar Muslim

Thursday, January 28, 2010

MABRUK ALAIKUNNA!!!!

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM

CONGRATZ buat kumpulan nasyeed yang sangat gempak, EFARASACH.. kumpulan dari society iaitu FRC or known as Facilitator Representative Committee... mungkin inilah bukti ukhuwwah kita kan? InsyaAllah ukhuwwah hingga ke syurga.. Amin..

Walaupun tiada diri ini dalam kumpulan ini.. namun namaku terpatri pada nama kumpulan nasyeed... xpe.. alhamdulillah..

Ni ada sket sebanyak gambar2 yang tak lama lagi akan menjadi kenangan buat diriku... selama 2 sem bersama sahabat2 FRC yang sangat hepi go lucky dan ceria... thanx to all of you! I've learned a lot from you all, guys... kamsahamida, toce2 !!

jangan marah ye...


ni lah EFARASACH nye...


yang bertudung kuning ni solo nya..

dah la tu sket2.. kang x pasal2 kena marah plak.. dilarang amik k?

what FRC means for me????

F- Fun
R-Relax
C-Ceria

What about u?

et@gaara

3 comments:

ash said...

salam, keje ngan korang mmg sonok, FRC mmg best, x tensyen langsong..

kalo bleh ade pape events, jemputlah hamba yang hina ni.....pasal dinner tu, ade empty spaces ag x?...kalo ade sms ek.....

Anonymous said...

fire that scorches the skin is more applicable to US..amacam???

_et_ said...

to ash> memang pun.. tahun depan jom r jadi FRC, amik borang..hari tu best x AGD? ada sakit2 perut ke?

bleh gak baca yang ni

Related Posts with Thumbnails